Vem har åtkomst och kan redigera företagskonto?
- Användare med behörigheten konto kan se och redigera inställningarna
Öppna företagskonto
Klicka påFöretagsprofil
Det är här du hittar och editerar den grundläggande informationen i er organisation och köper nya användarlicenser.
-
Här kan du ändra adress, postnummer, stad och visningsnamn. Gör dina ändringar och klicka op spara.
Du kan inte ändra ert företagsnamn och organisationsnummer, vänligen kontakta oss så hjälper vi er.
-
Här listas kontoägaren. Hen har fullständiga rättigheter i appen.
För att ändra kontoägare behöver ni kontakta oss så hjälper vi er, notera att endast behöriga personer kan ändra kontoägare.
-
Här ändrar du tidszon för organisationen, klicka på
för att ändra
Användare kan ändra sin egen tidszon om de behöver.
-
Här ändrar du standardspråket för hela organisationen. Expandera listan
för att redigera.
Användare kan ändra sitt eget språk om de behöver.
-
Här ändrar du er företagsavatar,
- Klicka på
för att ändra
- Du kan välja att tillåta användare att välja deras egna avatarer, toggla på
/ av
- Klicka på
-
Här ändrar du standardomslaget för alla användare.
Du kan välja om användare ska kunna välja sitt eget, toggla på/ av
Telink
-
Du kan byta växelpaket från Light till Unlimited, markera det och klicka på uppgradera.
För att nergradera ditt växelpaket behöver du ha ett löpande avtal. Det går inte att nergradera om du har ett avtal med bindningstid.
-
Om du vill köpa fler licenser är det här stället för dig! Expandera
listan och välj rätt antal (priser enligt avtal), klicka sedan på köp.
-
Under användarlicenser har du en komplett lista över alla användare i er organisation.
Den listar:- Pro-licenser (tilldelade & otilldelade)
- Mobil-licenser (tilldelade & otilldelade)
Tillval (tilläggstjänster)
-
För att köpa en tilläggstjänst:
- Expandera
den du önskar att köpa
- Välj rätt antal
- Klicka på köp
- Expandera
Fakturering
-
Här ändrar du er faktureringsmetod:
- Expandera listan
- Välj metoden du önskar
- Om det krävs, fyll i informationen som efterfrågas
- Klicka spara
- Expandera listan
-
Här hittar du era senaste fakturor. Du kommer se om den är betald eller inte, du kan även ladda ner en fakturakopia genom att klicka på
-
Här listas alla faktureringshändelser, så som ett nytt avtal, nya licenser osv.
Granskningsloggar
-
Om du vill ta reda på vem som gjort vilka ändringar kan du se det via loggen. För att filtrera fram svaret kan du göra det här.
-
När du filtrerat listas händelserna i loggen för dig att granska. Expandera
händelsen
för mer information.
Kommentarer
0 kommentarer
Artikeln är stängd för kommentarer.